Масивна дошка


массивная доска

Що таке масивна дошка

Масивна дошка — дерев’яне підлогове покриття, зроблене з цільного шматка деревини, без використання клею та інших з’єднувачів. Пол з масивної дошки — один з найбільш довговічних.

При правильному укладанні і належному догляді він прослужить десятки років. Саме про нього говорять — пол на століття. Головні переваги масивної дошки — її довговічність, міцність і абсолютна натуральність. Масивна дошка є планки, ширина яких — від 80 до 200 мм, висота (товщина) — 15-22 мм. Довжина може бути різною — від 500 до 1600 мм. Найчастіше масивна паркетна дошка продається в так званому палубному наборі довжин. Це означає, що, купивши масив, ви отримаєте упаковки з дошками різної довжини, і одним із завдань фахівця з укладання буде підібрати планки таким чином, щоб підлогу вийшов красивим. До речі, тут її можна купити — масивна дошка купити.

Фаска в масивній дошці і навіщо вона потрібна
Найчастіше масивна дошка виготовляється з фаскою (скошені краї по периметру дошки або по двох довгих сторонах) глибиною від 1 до 3 мм. Основне її призначення — приховувати щілини між дошками, які можуть з’являтися внаслідок расшіреніяпод впливом сезонних коливань вологості і температури. Навіть якщо вони з’явилися, підлога з масивної дошки з фаскою буде виглядати природно, без видимих ​​дефектів.

Багатьом клієнтам фаска подобається тим, що підкреслює масивність дошки, її великі розміри. Без фасок дошки на підлозі візуально зливаються один з одним. Досить популярний варіант масивної дошки під античний стиль. В цьому випадку дошку виготовляють з битою фаскою або струганої фаскою, що надає покриттю певний рельєф і створює ефект старовини. Вибираючи масивну дошку з двостороннім фаскою потрібно враховувати — візуально вона подовжує приміщення. Вся масивна паркетна дошка поділяється на сорти за кількістю сучків на поверхні майбутнього паркету. У кожного виробника свій підхід до визначення селекції і свої назви для кожної з них. Наприклад, масивна дошка з дуба, яку виробляє українська паркетна компанія «Ековуд», ділиться за сортами на три селекції. Добірний сорт без сучків з однорідним малюнком деревини називається «Селект»: тут колір деревини світлий, однорідний, без контрастних переходів. Допускається наявність сучків діаметром до 5 мм. Механічні пошкодження, сучки на бічних гранях або заболонь відсутні.

Сорт «Натур»: колір деревини світлий, неоднорідний, з більш контрастними, ніж в СЕЛЕКТА, переходами. Допускаються світлі сучки розміром до 35 мм. Незначні тріщини (обов’язково зашпатльовані) навколо сучків підкреслюють натуральність матеріалу. Сорт «Рустик»: колір деревини світлий, неоднорідний, з контрастними переходами. Допускаються світлі і темні сучки до 35 мм в діаметрі. Все це створює ефект «класичної» необробленої деревини і «селянського» настрою в інтер’єрі, над яким не особливо мудрував дизайнер. Проте, таку дошку часто використовують для створення інтер’єрів в дуже модних сьогодні стилях — лофт або скандинавський, наприклад. Сорт селекції деревини — один з показників, значно впливає на ціну масивної дошки. Чим нижче селекція, тим нижче вартість дошки.

Яких відтінків буває масивна дошка
Багатство вибору квітів і відтінків не обмежується тільки природним кольором деревини. За відтінку вся масивна дошка підлоги ділиться на кілька груп: світла, рожева, коричнева і чорна. У кожній групі як традиційні породи дерев, так і екзотичні. Завдяки сучасним технологіям масивна дошка може стати втіленням самої багатої фантазії. Поєднання натуральної фактури з додатковими обробками деревини (покриття різними лаками і маслами; застосування ефектів старіння — брашірованіе, шашіль-ефект (червоточини), кракелюр і ін.) Створить з масивної дошки підлогу вашої мрії.

Так як масивна дошка виготовляється виключно з цільної деревини, то для її виготовлення потрібно значно більше матеріалу. Тому вартість такої дошки дещо вище інших підлогових покриттів. Але якщо для вас в пріоритеті довговічність, міцність, надійність і статус, тоді масивна дошка — правильний вибір.

0 comments on “Масивна дошка

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *







Нові коментарі




    Транспортний портал

    Реклама

    Ми в соцмережах